Klantenservice
Indien u met ons in contact wilt komen, maak dan gebruik van het contactformulier aan uw rechterzijde of maak gebruik van de onderstaande contactgegevens. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Crystal Love
Sint Janstraat 101
5014 PP Tilburg
06-40295167
E-mail: info@crystallove.nl
KvK-nummer: 90492757
BTW-ID: NL004820474B27
1 Algemeen
1.1 Hoe kan ik het beste en snelst contact met jullie opnemen?
U kunt ons een e-mail sturen en we doen ons best hier zo snel als mogelijk op te reageren.
2 Account
2.1 Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken?
Ja, dat is mogelijk. Vul uw gegevens in en reken af als gast. Houd er echter rekening mee dat u dan niet kunt profiteren van de voordelen die een account u biedt.
2.1 Is het nodig om een account aan te maken?
Dit is uiteraard beter, aangezien Uw gegevens in het klantenbestand worden opgeslagen en het makkelijker maakt om op U eigen account bestellingen te plaatsen.
2.2 Mijn inlogaccount werkt niet. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op via e-mail en we zullen het voor u oplossen.
3 Bestellingen
3.1 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, dat is niet mogelijk.
3.2 Wat zijn de verzendkosten?
Voor informatie over verzendkosten verwijzen we u naar onze aparte pagina over Verzenden & Retourneren.
3.3 Is mijn bestelling verzekerd?
Ja, wij verzenden bewust met verzekerd pakketpost.
3.4 Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja, zodra u een bestelling plaatst en deze bevestigd en betaald is, ontvangt u een track & trace-nummer. Hiermee kunt u het leveringsproces volgen.
3.5 Hoelang duurt het voordat ik mijn producten ontvang?
De levertijd bedraagt 1-2 werkdagen.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een track & trace-code van uw pakket per e-mail. PostNL bezorgt de pakketjes doorgaans de volgende werkdag, behalve op zondag en maandag. Mocht er om welke reden dan ook meer tijd nodig zijn om uw bestelling te verzenden, dan stellen wij u daar zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
3.6 Kan ik een product retourneren?
Nee, u kunt het product niet direct retourneren! Neem altijd eerst contact met ons op voordat u producten wilt gaan retourneren. Dit kan via e-mail.
3.7 Kan ik een bestelling laten inpakken?
Ja, dat is mogelijk bij het afronden van uw order heeft u de mogelijkheid om cadeaupapier aan uw bestelling toe te voegen.
Geef aan bij het bestelproces of u los het papier wilt hebben of echt ingepakt wilt laten versturen.
4 Aanbod
4.1 Welke edelstenen soorten hebben jullie?
Om te zien welke edelsteen soorten we momenteel hebben, kunt U kijken onder: Edelstenen ABC